Nonniin ja viikko on vierähtännyt jälleen lopppuolelle.Ja viimeviikonloppuna mennyt montakertaa hermot,meinannut jopa suuttua tälle koneellekkin joka taasen olisi ollut aivan turhaa,sllä eihän tämä mitään ymmärrä eikä koneilla ole tunteita,vai onko? No jokatapauksessa nuo ongelmat ovat selätetty nytten kun ollaan jo tuossa uuteen viikonloppuun ja täysin ehjin nahoin.

Tiistaina mulla oli liikuntaryhmä,joskaan vetäjämme ei päässyt vetämään meitä sillä kertaa jotenka toimimme omatoimisesti toimintaterapeuttimme ja toistemme avustuksella kuntosalilla. Ja tuli ihana olo kun pääsi liikenteeseen elikä sai aikaiseksi lähteä liikkumaan.

Nyt viikolla olen kyllä kanssa liikkunut aikalailla että paikalla en ole kerkennyt olemaan mutta tämä liikunta on ollut vain aivan erilaista-> asioiden toimittamista kaupungilla. Tänään sitten sain lopultakin hommattua yövalooni toisen lampun kun oli palannut ja rannekellooni pariston. Että tuo on joskus hankalaa toteuttaa joitakin asioita,sillä noitakin olen hommannut jo useamman kuukauden ja nyt vasta sain ne todellakin hommattua.

Tänään meillä oli taloyhtiössämme askartelupiiri.Siellä tein kolme lautasliinalakka työtä ja ovikoristeen korjasin uuteen uskoon, niin että tänäänkin olen saanut jotakin aikaiseksi vaikka tuntui etten ole tehnyt mitään vielä muuta kun tapellut tämän koneeni kanssa.

Sillä olen yrittännyt vaihtaa tähän blokiini uutta pohjaa ja eihän se multa tietenkään onnistunnut vaan jouduin taasen pyytämään Nalle-siskolta apua ja onneksi hän oli niin kiltti ja auttoi minua,kylläkin kotoa käsin mutta hän onkin niin luotettava ihminen että hänelle uskallankin antaa tämän salasananikin. Siinä on muutein ihminen johonka todellakin luotan!!!

Siispä hän vaihtoi minulle tämän nykyisen blogipohjan kun kerroin minkä haluaisin.Ja nytten vaan jään odottelamaan kun huomenna saan poikani viikonlopuksi luokseni ja tarkoitus olisi että kävisimme huomenna naapurin kanssa lenkillä ennen saunaa. Kun mulla on onneksi huomenna saunapäiväkin.