Tervehdys,

Nyt kirjoittelen hiukan tänne blokiini juttua kun olen yksin sillä luotani lähdettiin tänään jo Espooseen vaikka olisin vielä halunnut että minulla olisi ollut seuraa täällä kun viikot jo joudun oleskelemaan yksin pupujeni kanssa ja tuolloin tulee aika pitkäksi. Mutta onneksi tänään tulee telvisiosta hyviä sarjoja joita voi katsella ja tietenkin lueskella kirjaa ja kutoa, mutta kun ei oikein mikään huvita. Olihan mulla kyllä tänään ihan mukava päivä kun oli tyttäreni sulhanenkin kylässä yhden nuoren komean herrasmiehen kanssa ja sainpahan niskanikin kuntoon kun tuo herrasmies hieroi vanhan naisen niskat. Että kyllä mun nyt kelpaa.

Niin ja kävihän Nallekin jo tonttuilemassa luonani, kun ensiviikolla menee omiin sukulaisiinsa tonttuilemaan. Kun joulukin jo ovella kolkuttaa ja joulusiivot sekä viimeiset pyykit vielä tehtävänä ennen viimeistä juhlintaa kun saan olla jälleen lasteni kanssa. Sitä kannattaa odotella.

Meillä muutein taloyhtiössä toimii nykyään askartelu tuokiokin kerhohuoneella ja siellä olen saanut nyt valmistella viimeisiä joululahjoja ja syntymäpäivälahjoja kun näitä syntymäpäiviä on tässä joulun kahta puoliin minulla aivan riittämiin. Että juhlista en kyllä jää vajaalle kun joka viikko on jotain.

Mutta turhaa on stressata kaikesta sillä kyllä meille se joulukin tulee vähemmälläkin kuin kamalalla touhuamisella. Toivottelenkin tässä teille kuka käy lukemassa kuulumisiani, hyvää joulun odotusaikaa ja rauhallisia iltoja.