Niin nyt jälleen kirjoittelen tähän sivulleni pitkästä aikaa kun en ole todellakaan jaksannut, olen ollut todellakin väsynyt  tästä omasta elämästä jota joudun taivaltamaan ja katsomaan sivusta kun nuori tuhoaa tai nuoren elämä tuhoutuu hyvää vauhtia. Pahinta siinä on minulle se että olen kokennut itse aikanani nuorena saman kuin tämä nyt kertomani nuori joutuu kokemaan tämän saman omana helvettinänsä. Se tuokin minulle suurta tuskaa sisimpääni vaikka en sitä ulospäin halua näyttääkkään, kun joudun elämään tässä samalla oman tuskani uudelleen ja tukemaan toista hänen tuskassaan. Toivoni vain onkin että jaksaisin kaiken tämän piinan ja valvotut yöt joita on ollut jo joulukuulta asti ja joka nykyään on johtannut siihen että minä olen ruvennut pelkäämään yötä jolloinka minulle tulee kaikkein voimakkaimmin nämä tuskat ja vanhat muistot mieleen kun talo hiljenee ja ympäristö on rauhallinen, vaan onko minun sydämeni rauhallinen? Itse vastaisin tuohon että, ei ole. Vaan siellä käy todellinen voimien ja tahtojen kamppailu, kamppailu jolla ei näytä tällä erää olevan loppua, sillä tänä iltana kuulin tuossa että hänellä onkin asiat pahemmin kuin luulinkaan olevan. Ja itselläni on tyhjä olo kun en voi juurikaan tehdä asian eteen mitään muuta kuin olla kuunteliana ja tukiana näillä heikoilla omilla voimillani hänelle. Ja yrittää nukkua yöni tavalla taikka toisella. Jos ei luonnollisella konstilla niin sitten vaikka kemikaalien elikä unilääkkeiden avulla.

Niin että tälläistä päiväni ovat olleet sisimmässäni. Mutta muiden silmissä ne ovat aivan normaaleja kuin kellä tahansa kansalaisella. Käyden liikuntaryhmässä,yrittäen hallita painoani ja hoitaen kahta todella rakasta kaniani. Siksi nykyään kahta kun totesimme täälä että Tämä kolmas Lissu-pupu on annettava muualle kun hän rupesi käymään todellakin akressiiviseksi näitä kahta kohtaan, toiselta oli melkein turkin repinyt pois, toiselta puolelta kehoa ja oli aloittamassa toiselta. Mutta onneksi tämä Lissu-mummeli sai hyvän kodin ja nyt hänellä on sylejä ja silittäjiä aivan riittämiin kun taloudessa jonnekka hän muutti on nelja lasta kotona ja kaikki kyllin vanhoja kunnioittaakseen Lissu-mummelia.

Ja mitäpä tähän enään lisättäväkseni,sillä tämä kertoo minusta ja tilanteesta ja tapahtumistani tiivistetysti aikalailla. Elikä nyt toivotan tämän lukioille vain parempia hetkiä kuin minulla on ollut ja on.