Tervehdys,

Olen nyt ollut täältä poissa jonkin aikaa kun olen viihtynyt muilla sivustoilla, entiedä olenko haalinut sitten liikaa sivustoja mutta  on niitä nyt ainakin viisikappaletta missä seikkailen täällä. Niin että pupunikin jo protestoivat kun mammaa ei näy olohuoneessa laisinkaan ,vaan on koneella kokoajan.

No en mä nyt koneellakaan kokoaikaa ole. Kertoohan sen mulle jo mun askelmittarinikin jonka sain jo etukäteen joululahjaksi yhdeltä ystävältäni, hän kun haluaa kannustaa minua jatkamaan painonpudotustani mitä olen aloitellut tässä syksyllä jo. Ja nyt onkin huikeat 16 kg jätetty taakse ja on ihana olo, kävelykin tuntuu paljon mukavammalta kun heti ei ala jalkoja särkemään. Eilen teinkin askelennätykseni huikeat 6854 askelta ja kaloreita putoili noin 268 ja kaloreita kulunnut. No sitten tänään en ole saanutkaan kuin 3204 askelta tähän mennessä, kalorikulutuksen ollessa 198 kcal. No ei toi tottapuhuakseni ole niitä huonompianikaan sillä on joskus jäänyt alle 1000 askeleenkin. Voisin sanoa että se on totaluokkaa normaalisti kun tekee päivän kotiaskereita ja käy pyörällä asioilla.

Se siitä en jaksa tuosta jallitella enempiä. Sain muutein eilenkin yhden pienen joululahjan mutta ei yhtään vähäpätöisempi kuin askelmittarikaan, sillä sain kauan toivomani pantterikuvioisen koukun jonka voi laittaa oven päälle ja silloin saa oveenkin roikkumaan jotakin. Ja tuo pikkuvempele on aivan mainio makuunhuoneeni ovessa kun ennen tuli laitettua kaikki villatakit oven kahvaan ja sitten kun yritti laittaa ovea kiinni niin ei muistannut niitä vaan työnsi ja työnsi ovea tai sitten hoko ripustus oli jakoilla lattialle pudonneena. Nyt ne on nätisti kauniissa koukussa joka vielä veikeällä kuvallaan piristää siinä valkoista ovea vasten,

Tällälailla olen nyt kulutellut aikaani kun en ole ollut koneella. Siis kyläillyt, asioinut kaupungilla ja siivonnut sekä valmistellut pikkuhiljaa jo joulua. Niin että katsotaan koska seiraavan kerran kirjoittelen mutta tulen tänne kyllä taasen.