Niin on vaan aika kulunnut ja joulu kolkuttelee ovella, synttärit on juhlittu ja kyllä niitä on riittänytkin, niin että väsymys pukkaa jo päälle vaikkei pahemmin joulua hössötäkkään ja tuleehan se joulu vaikka sitä ei hössötä. Kyllä sen saa vähemmälläki ja onkin kivempaa kun saa keskittyä ite joulun sanomaan paremmin. Tuosta saan kiittää muutamia ihania ystäviäni jotka ovat tuoneet mulle joulun, sillä ilman heitä ei joulua mulla olisikaan,vaan päättipä tuo yx ystäväni että kyllä tolle se joulu tulee ja viettää vapahtajamme syntymäjuhlaa. Siinä on yksi todellinen kristitty ihminen, hän on aina auttamassa pyyteettömästi toisia reilulla tavalla. Tänä jouluna hän päätti tehdä mulle ite laatikot. Niin että mun ei tarttennut kuin ostaa kinkkurulla ja rosollia. Mitä nyt lapsille teen vielä perunalaatikon kun he eivät tykkää imelletystää perunalaatikosta vaan heillä pitää olla sitä normaalia. Ja mikä sitten on kenenkin mielestä normaalia.

Tänään olin meijän seurakunnan joulujuhlassa. Ja siellä oli todellakin ihanaa.Lapset,nuoret,aikuiset ja meidän seurakunnan kuoro sade lauoi. Ja minä tietenkin vetistelemässä siellä kun on jonkin aikaa kun olen käynyt joulujuhlassa,niin että pikkupaketillinen nenäliinojakin siellä meni. Päätteeksi saimme rusinakeiton kanssa riisipuutoa ja oli siellä vielä kahvit ja teetkin muiden antimien kera. Siellä pääsi todelliseen joulutunnelmaan. Vielä kun vanhat ystävät tulivat tervehtimään ja halaamaan. Oli ihanaa huomata että oli vielä tervettullut joukkoon vaikka onkin siitä aikaa kun siellä pääsin käymään viimeksi, kun paniikki iski siinä ihmispaljoudessa joka siellä on.

Ja nyt sitten voin tänään kaiken tapahtumien jälkeen todeta että oli hyvä että pääsin siellä käymään ja kuulemaan sanaa,sekä tervehtimään meidän ihanaa pastoriamma Jani Rossia sekä nähdä hänen ihana pieni poikansa.Sellaista olen saanut tuntea ja viettää aikaani tänään. Ja nyt tulee uni silmään kun eräs tyyppi kiusallaan herätti mut puoli kahden aikaan viimeyönä.Arvaattekin mitä siitä sitten seurasi.Jotenka nyt lopettelen ja lähden katseleenpupuille ruokaa sekä nukkumattia.